18 apr 2009

EO en L'Homo



Op 20 april wordt L'Homo gelanceerd, de eenmalige mannenspecial van het tijdschrift Linda. Omdat die datum binnen Arie's schorsingsperiode valt, en hij de EO beloofd heeft tijdens de schorsing geen media te woord te staan en geen publieke optredens te verzorgen, zal hij niet op het feest aanwezig zijn. Hier op arieboomsma.nl lees je zijn reactie.

"Ik heb met de EO afgesproken tijdens mijn schorsing geen media te woord te staan en geen publieke optredens te doen. Die afspraak maakt het onmogelijk naar de lancering van L'Homo te gaan, maar ik wil op deze plek benadrukken dat ik weer bijzonder prettig met de mensen van de Linda heb samengewerkt en blij ben met de modereportage die we samen maakten voor L'Homo. De commotie die ontstond naar aanleiding van mijn schorsing maakt het gecompliceerd, maar eigenlijk is het heel simpel; ik sta achter de samenwerking met L'Homo, maar betreur het feit dat ik deze samenwerking niet vooraf heb besproken met mijn werkgever, de EO. Ik heb een korte tekst bij de foto's in L'Homo laten plaatsen waarin ik mijn motivatie voor de samenwerking toelicht."


L'Homo is een eenmalige uitgave van de makers van Linda en ligt vanaf 22 april in de winkel. 

Naam:
  
E-mail (wordt niet gepubliceerd):

Reactie:
  

Vul de volgende code in:
CAPTCHA code image
Change the code

  





  • 21 okt 2009
    Naam: Robert Jan Hoos

    Inmiddels is het concert van Elton John op 17 oktober 2009 alweer geweest. Ik ben die avond in geloof naar Rotterdam gereisd met de NS. Ik had ook een broer in de Here Jezus ontmoet, die deze avond naar een praise avond ging in de Vaste Burcht, ook in de buurt van het Zuidplein, waar Ahoy gevestigd is. Ik heb tot 22.30 uur meegezongen met de prachtige Johannes de Heer liederen, gezongen en gespeeld door onder andere Wim Pols. Daarna heb ik tot zo'n 23.45 uur geevangeliseerd voor Ahoy. Ik kwam nog 2 jongens tegen en toen ik aan de ene een tractaat had uitgedeeld, zei hij: "Weet je wie mijn God is, daar kom ik net vandaan, dat is Elton John!" Hij verscheurde op dat moment ook het tractaatje dat ik hem had aangeboden. Nadat de jongens bij een koffie en broodjes kraam iets hadden genuttigd, kwam de andere jongen op mij af. Hij wilde het tractaat wel hebben om te lezen en hij stopte het direct diep in zijn tas. In de tram naar Rotterdam CS kwam ik nog een jongen met smart in zijn ogen tegen. Hij had sinds zijn 3e levensjaar in tehuizen gewoond en hij kon niet meer geloven dat God bestaat. Hij zei me: "Eerst moet ik het nog zien, voordat ik ooit tot geloof kom." Ik zei hem: "Thomas uit de Bijbel wilde eerst de wonden van Jezus handen zien, voordat hij kon geloven dat Jezus uit de dood was opgestaan." Jezus antwoordde Thomas: "Zalig zijn zij die niet zien, maar geloven!" Ik gaf hem een CD-tje van Wim Pols getiteld TEL UW ZEGENINGEN! en een tractaajte eb nam afscheid van de jongen die er al uit moest. Here God, miljoenen engelen juichen wanneer iemand zich van zijn / haar zonden bekeerd en Uw Zoon Jezus in zijn / haar hart aanneemt. Deze avond was niet voor niks geweest. Thuisgekomen had ik nog zo'n 50 van de 150 tractaten over. Praise the Lord, Halleluja. Kijk ook eens op www.youtube.com/themanfromgeorgestreet God loves you! JOHN 3: 16 N.T.




  • 07 okt 2009
    Naam: Robert Jan Hoos

    Gij geheel anders! Volgende week komt Elton John naar Nederland. In een boek getiteld Verborgen verleiders van de popmuziek stond dat Bernie Taupin de media heeft verteld dat Elton John in een van zijn huizen een kamer heeft vol boeken van hekserij en satanisme. Sommige liedjes worden in dit boek genoemd als zijnde gevaarlijk. Ze zouden de jeugd aanzetten tot rebellie. Elton John geeft in de media ook toe biseksueel te zijn. Maar ik denk dat Elton John, die in werkelijkheid anders heet, als hij zich werkelijk aan de Here God zou toewijden en overgeven, dan zou heel zijn leven kunnen VERANDEREN. Opnieuw geboren kan iedereen worden, als we ons hart maar openstellen voor wat God in onze harten doen wi! (Ezechiel 36: 26 O.T. & Johannes 3: 3 N.T.)




  • 01 okt 2009
    Naam: Alin

    Als je christen bent geloof je toch in de 10 commandments? Wat doe je met een van die geboden dat je een ander niet moet aanzetten tot begeren van je lichaam. Lijkt me lastig met zo'n fotoreportage.




  • 08 aug 2009
    Naam: HJ

    Voor wat het waard is. Arie, ik sta voor de volle 100% achter je. Laten we toch als christenen IN deze wereld staan. We hebben heel wat uit te delen.




  • 01 jun 2009
    Naam: Monique

    Je bent gorgeous:) en leuk dat je probeert goed menselijk te leven.




  • 28 mei 2009
    Naam: bas

    Hoi Arie, Jouw tattoo op je arm vind ik waarzinning! Helemaal top! Heb je deze tattoo ook laten zetten door Henk Schiffmacher? Gr, bas




  • 22 mei 2009
    Naam: Robert Jan Hoos

    Beste Maria, Jezus heeft mij een totaal nieuw leven gegeven, toen ik in mijn leven als homosexueel, met alle strijd die in mij was, totaal gebroken was na verkracht te zijn. Al voordat dat gebeurde moet ik onderkennen dat Jezus al naar mij zocht, maar ik was telkens op de vlucht voor Hem. Pas toen het ergste gebeurde, begon ik te beseffen, dat ik voor Jezus nog waardevol en kostbaar genoeg was. ' Hij heeft mij dat vanaf mijn redding in 2005 tot op heden nog altijd laten merken. Soms porbeert satan in mijn gedachten opnieuw een deur te openen voor homosexualiteit, maar als ik maar besef wie ik mag zijn in Jezus, heeft satan met zijn verleidingen en leugens geen kans meer om mij opnieuw in zijn web te trekken. Homosexualiteit kan ontstaan door een gebrek aan liefde en aandacht in het gezin waarin je opgroeit, het gemis van bevestiging door mijn vader in mijn geval, een aanranding op mijn 7e door een man en pesterijen, occulte beinvloeding door vrouwen in mijn jeugd (mijn tante heeft in mijn jeugd uit mijn handen gelezen). Pas hoorde ik van Herman Boon dat als ouders bijvoorbeeld pendelen om te weten te komen of zij een jongen of meisje krijgen, dan kan het kind homofiele / lesbische gevoelens hebben. Het liedje God is goed, mijn commentaar, beschrijft hoe ik met al mijn dromen telkens het geluk probeerde te grijpen, ook door een relatie met een jongen te hebben, maar diep in mij besefte ik uiteindelijk toch dat het op zand geobuwd was, omdat God ons in Zijn woord zegt dat je als man voor een vrouw geschapen bent. OK Maria ik hoop dat je het nu beter begrijpt!




  • 20 mei 2009
    Naam: Maria

    Beste Robert Jan, Waaar in jouw commentaar ligt de link met Jezus en homosexualiteit?




  • 20 mei 2009
    Naam: Robert Jan Hoos

    VERANDERING (DOOR JEZUS) IS MOGELIJ K !!! (MARCUS 10: 27 N.T.) WANT GOD IS GOED ... alle zonden die ik deed, alle wegen die ik ging, maar het was geheel buiten U om en ik denk nu: "Wat was ik dom!" Alle vrienden die ik had, maar toch steeds opnieuw vergat. Alle wonden alle schuld, poetste ik weg, ik had nooit geduld. Maar toch nu hier op mijn knieen, alleen bij U Heer bij mijn bed, heeft U mijn hart ontroerd, geraakt en alle CHAOS uitgezet. Altijd vluchtend voor de WAARHEID (JOHANNES 14:6 N.T.), opgejaagd door een nieuwe droom, maar het was op zand gebouwd en mijn ziel was veel te vroom. Refrein: GOD IS GOED! Hij gaf Zijn zoon, Hij gaf Zijn bloed. Hij stierf voor jou, Hij haalt je terug vanuit de kou! Aan het kruis heeft Hij geleden, Hij leed pijn. Toe kom ook, Hij is ook jouw REDDER (JOHANNES 3: 16 N.T.) Hij wil voor eeuwig bij je zijn! Heer, U wekt mij met Uw zegen, U maakt mij wakker met Uw licht, U bent geboren om te sterven, om op te staan met een BLIJ GEZICHT! Lieve mensen in de stad, in het dorp of op het land. JEZUS CHRISTUS is Uw herder, Hij geeft JONG en OUD een HAND. Kies voor JEZUS voor het GOEDE, Hij leidt u naar de BESTE WEG, Hij is de ENIGE VERLOSSER, die u vasthoudt ook bij pech. HIJ is gestorven voor VERZOENING om echt te breken met het KWAAD. LIEVE MENSEN wordt toch WAKKER! GELOOF in HEM het MOSTERDZAAD! (MATTEUS 17: 20 N.T.) Refrein tot einde song ... opgedragen aan THE ONE & ONLY SAVIOUR OF THE WORLD: JESUS CHRIST (DOOPTEKST JESAJA 60:16b GIJ ZULT WETEN, DAT IK, DE HERE, UW REDDER BEN EN UW VERLOSSER, DE MACHTIGE JAKOBS.) RUN to JESUS and get SAVED!




  • 13 mei 2009
    Naam: Misja

    Veel reacties op deze site zijn lovend, lyrisch zelfs! Daar sluit ik me graag bij aan. De reportage is ontzettend mooi en het gebaar zo mogelijk nog mooier. Toch kan ik het niet laten om in te gaan op alle negatieve reacties hieronder. Het ergert me. Waarom moet het geloof altijd gaan over dingen, die je niet mag doen? Zo veel te vaak gaat het over beperkingen en verboden. Waarom kunnen de mensen van tegenwoordig de mooie kant van het geloof niet meer benadrukken? Waarom zorgt geloof over de wereld voor zoveel haat en chaos? Komt dit voort mensen die echt geven om hun geloof en om hun medemens? Of zijn dit mensen zich met die hun eigen beperkte wereldbeeld verschuilen achter door de tijd ingehaalde tradities en contextloze gebruiken? Ik vind het jammer. Laten we terug gaan naar hoe het geloof vroeger was. Inspirerend. Indrukwekkend. Laten we, net zoals Arie, andere mensen liefhebben, ons echt bekommeren om de medemens. Laten we weer liefde voorop stellen in plaats van haat. De kerk is arrogant geworden. Iedereen is toch welkom in de kerk? Homo of hetero. Getrouwd of ongetrouwd. Gelovig of ongelovig. God houdt van iedereen. Toch?




  • 12 mei 2009
    Naam: Joke

    Beste Arie, van sommige reacties hier word ik heel verdrietig. Soms zou ik willen dat alle christenen die zo lyrisch de liefde en trouw tussen man en vrouw beschrijven en de liefde tussen twee mannen of twee vrouwen simpel afdoen als 'lust', hun mond eens hielden. Het onbegrip druipt er van af. Ik ben bang dat ze echt niet begrijpen waar het om gaat. Wat ben ik blij dat God mijn hart ziet. Wat ben ik blij dat God mij heeft geschapen. Dat ik leven mag, dat ik mag houden van mijn lieve vriendin, met alles wat daarbij hoort. Hoe kan ik van haar houden zonder dat ik ook van haar lichaam houd. Ik ben ook blij met jouw statement (al ben je best een ijdeltuit :)) en op deze manier kan ik toch waardering opbrengen voor de EO. Ga alstjeblieft zo door! Groeten van Joke




  • 12 mei 2009
    Naam: j.stokman38@chello.nl

    wat een prachtige foto's, heb ervan genoten, blijf niet te lang bij de e.o werken wat een bekrompen gedoe.




  • 11 mei 2009
    Naam: Annelies

    Heb net de L'Homo gelezen. Vind de fotoserie van jou werkelijk schitterend. Je hebt de uitstraling van een professioneel model. Begrijp niet waarom je bij die kortzichtige EO blijft! Denk aan je carriere en je toekomst, verlaat de EO!




  • 11 mei 2009
    Naam: Dirk

    Ik lees hier ergens dat we vooral maar niet moeten oordelen omdat dit niet Bijbels zou zijn. Ik denk ene niet helemaal juiste interpretatie. Met die zin wordt bedoeld dat we niet een geest van neerzien op anderen moeten hebben, ons realiserend dat ook wij wel eens verkeerd gingen en dat het genade is wat ons behoudt in plaats van een verdienste. De andere kant is wel degelijk anders en laat zien dat wij zelfs geroepen zijn om met Hem te oordelen. Oordelen betekent dan neits anders dan scheiding aanbrengen en dat is wat we doen als we homofilie veroordelen maar de mens van harte liefhebben! Kijk bij 1`Cor. 6; 2




  • 11 mei 2009
    Naam: Dirk

    Ik denk dat we vooral heel duidelijk moeten zijn over homfilie. God haat het omdat het totaal tegen zijn scheppingsordening ingaat, en zelfs ons gezonder verstand verbijsterd doet staan! Laat dat duidelijk zijn; het is zonde en het leidt mensen naar de geestelijke dood. De andere kant is dat Jezus zei dat hij kwam om te behouden; dát moet ons maar zijn, wij houden zielsveel van de persoon die verleugent is maar zullen hem er met alle liefde die er in ons is, op wijzen dat hij op ene verkeerde weg zit. Het is dus een geestelijke zaak en niets van lichamelijke coderingen of zo. Zeg nou maar een keer tegen Gordon of Paul de Leeuw dat ze verleugent zijn maar dat er uitweg en bevrijding is!




  • 11 mei 2009
    Naam: gerrit

    ik heb je fotos gezien maar vertel mij maar eens wat er zo schokkends aan is helemaal niet en neem van mij aan god is ook aan het lachen




  • 11 mei 2009
    Naam: Henkbert

    Belachelijk dat ze je op zo'n manier monddood konden maken...




  • 10 mei 2009
    Naam: Sander de Ridder

    Zwak dat mn reactie eraf is gehaald, zo te zien worden alleen de pro- reacties geplaatst...




  • 07 mei 2009
    Naam: Marieke

    Altijd fijn om te lezen dat er mensen zijn die lekker veel respect hebben voor anderen. Moeite hebben mer religieuze mensen omdat ze te veel oordelen, maar dan wel zo'n tekst plaatsen. Ik ben niet religieus opgevoed, geloof wel in God, maar ook in de evolutie en de 'oerknal' Wees niet zo bekrompen beperkt en om iedereen in hokjes te plaatsen. Als je respect wilt, moet je dat ook voor anderen hebben!!!




  • 05 mei 2009
    Naam: marcel

    Hoi Arie, Nou maakt de EO nou zich daar zo druk om. Ik ik lid was van die omroep had ik mijn lidmaaschap gelijk opgezegd. Een paar weken geleden kwam ik je tegn bij Sloterdijk-A`dam, zoooo !!!! Niks van aantrekken hoor.




  • 01 mei 2009
    Naam: Marianne en Miriam

    Hey Arie, Wij zijn meteen naar de brievenbus gerend voor L'Homo. Je mag trots zijn op de foto's! De foto's hadden zeker bij kunnen dragen ter verbetering van het beel d van de EO. Stoer dat je besloten hebt de foto's gewoon te laten publiceren. Wij vinden ze super. Groeten, Marianne en Miriam




  • 29 apr 2009
    Naam: Stefan Bruin

    Grappig om te horen dat ik onzin uitkraam van iemand die in sprookjes gelooft. Een homo die in god gelooft heeft volgens mij helemaal last van een identiteitscrisis. Is een beetje als een moslim die van varkens houdt maar goed...................... Even voor de duidelijkheid, god bestaat niet, gelovigen stel ik gelijk aan zwakzinnigen, veroorzaken een hoop leed en elende op de wereld en zijn het gif van de maatschappij. Voor meer info: www.godvoordommen.nl




  • 29 apr 2009
    Naam: Johnny

    De foto's zijn van Marc de Groot. Het staat op de rand van d elaatste pagina, maar het is niet heel duidelijk neergezet. Jammer, want die vent verdient de complimenten. Goed werk!!!!!




  • 29 apr 2009
    Naam: Peter vd Wielen

    Goed zo Arie. Wat een prachtige actie dit. Weet iemand wie die foto's gemaakt heeft? ga zo door!




  • 29 apr 2009
    Naam: Michael

    haha, Stefan Bruin, speak for yourselve. Wat een onzin kraam je uit. Je hebt het over 'Wij', maar ik ben ook homo en ik geloof ook in God. dat kan dus ook nog.




  • 29 apr 2009
    Naam: Stefan Bruin

    Grappig om te zien dat iemand die in de grote tuinkabouter gelooft opkomt voor de homo's. Is wat ons homo's betreft niet nodig. Ik had liever een echt lekkere vent met een jonge kop op de voorpagina gezien en niet die met rimpels doorlopen kop van een relioot die denkt mij een hart onder de riem te kunnen steken. Steek hand liever in eigen boezem en denkt eens na over waar je echt vandaan komt in plaats van in sprookjes te geloven en hou nou eens op met zeiken over homo's. Wij zijn zichtbaar betere mensen dan al die geloofsfanaten....




  • 28 apr 2009
    Naam: Walter

    Dank je Christa want zo is het!!!! Iedereen heeft zelf de verantwoordelijkheid over zijn of haar leven naar God toe. Dus als ik ga met God en ik denk mijn leven aan Hem te kunnen verantwoorden dan is dat iets tussen Hem en mij. Daar heeft verder helemaal NIEMAND over te oordelen. En ik wil leven naar de Bijbel maar ik wil GEEN farizeeer zijn die zich beter voelden dan de andere mensen. En ik ben hartstikke trots op Arie want hij heeft toch maar mooi de Boodschap uitgedragen in dit blad.




  • 28 apr 2009
    Naam: Christa

    Dat vergat ik nog te zeggen... staat er niet ook ergens in de bijbel dat wij oordelen en veroordelen aan God moeten overlaten? Matteus 7 vers 1 en 2: 1 Oordeel niet, opdat er niet over jullie geoordeeld wordt. 2 Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden. dusseh...




  • 28 apr 2009
    Naam: Christa

    De foto's zijn prachtig geworden, met recht staat erbij "En God schiep Arie, en Hij zag dat het goed was" Jammer dat de EO zo streng heeft gereageerd.




  • 28 apr 2009
    Naam: Onbekend

    Geweldig tijdschrift!!!!




  • 28 apr 2009
    Naam: Walter

    Wat is het toch ellendig dat mensen vergaande uitspraken durven te doen zonder enig verstand van zaken aangaande de Bijbel en daarmee mensen van God vervreemden




  • 27 apr 2009
    Naam: natasja

    Esther, Ik heb zeker wel hooglied gelezen. Waar haal jij zo duidelijk vandaan dat het om sex gaat tussen twee ongehuwde mensen. Jij koppelt liefde meteen aan sex en ik haal dat uit elkaar. Natuurlijk kun je iemand aantrekkelijk vinden en dat beschrijven zoals in hooglied en ook lichamelijke gevoelens hebben. Maar staat in Hooglied ook dat ze het meteen uitleven. In hooglied gaat het over een relatie tussen man en vrouw waarin men trouw is aan elkaar. En in Hooglied staat volgens mij niets over de expliciete sexuele gemeenschap. Ik zou starre standpunten hebben omdat ik zeg dat sex binnen een huwelijk van man en vrouw hoort. Kijk in leviticus waarin dat staat. En ik vind jouw standpunten star. Alles moet maar mogen omdat je nu eenmaal sexgevoelens hebt? Mijn persoonlijke ervaring is dat het mogelijk is lief te hebben zonder sex te hebben en dat punt wil ik duidelijk maken. Waarom ik het jammer vind dat Arie aan de reportage meewerkt is dat eris gevraagd om mee te werkenomdat hij de ultieme seksuele fantasie is van homo-mannen om sex mee te hebben. Door in dat blad te gaan staan lijkt net of Arie dat prima vind en dat vind ik raar. Sex hoort thuis in een intieme huweliksrelatie van man en vrouw. En ik vind het een star standpunt dat anderen steeds menen te moeten zeggen dat ik dan ouderwets ben. En ik snap de problemen van homo's echt maar er zijn andere oplossingen dan toegeven aan lusten. want dan kan je ook mensen die kleptomaan zijn (neiging om te stelen) wel toestaan dief te worden. En daarmee zeg ik niet dat homo's dieven zijn of wil ik dat direct metr elkaar vergelijken maar wil ik je laten zien hoe krom jouw redenatie is over starre standpunten




  • 27 apr 2009
    Naam: Anne

    Arie wat een prachtige foto's! Bijzonder smaakvol je kunt trots op jezelf zijn, de EO moet zich schamen......




  • 26 apr 2009
    Naam: Esther

    Wow, Natasja, waar ben jij mee bezig? Zeg jou nou echt tegen mensen die als homo geboren worden dat ze geen seks zouden mogen hebben, oftwel hun hun liefde niet op intiemste manier delen? Dat kun je toch niet tegen een ander mens zeggen? En lees het boek Hooglied nog eens goed. Dat is een lofzang op lifede en lichaam tussen twee ongehuwde jonge mensen. En dan, sorry hoor maar ik kan het toch niet laten, wil ik je ook nog vragen eens na te denken over al die starre standpunten van je? Heb je die zelf bedacht of klakkeloos overgenomen van wijze oude mannen, want uit de bijbel haal je ze niet als je goed leest!




  • 26 apr 2009
    Naam: natasja

    Quote van Gato Ik geloof dat we In God's ogen inderdaad allemaal gelijk zijn. Sterker nog, Hij oordeelt niet over wie wij zijn en wat wij doen, integendeel, hij houdt van ons allemaal onvoorwaardelijk en van alles wat wij doen. Dus als we stelen of moorden vindt God dat prima? Daar heeft god verdriet van Net als van het hebben van seks buiten een huwelijk van man en vrouw. God vergeeft, dat zeker en wie Jezus aanneemt als de zoon van God en als verlosser zal de hemel bereiken. Maar als je daadwerkelijk voor Jezus gaat ga je niet tegen Gods wil in en zal je als homo of hetero zijnde je houden aan Gods regels. Heel simpel. Seks binnen een liedevol huwelik tussen man en vrouw. En als je homo bent betekent dat dus geen seks. Maar het lijkt me dat je seksverslaafd bent als je dat niet mogelijk acht.




  • 25 apr 2009
    Naam: Anoniem

    Beste Arie, Mijn vrouw en ik hebben L' Homo gekocht vanwege de ophef. We zijn ex-EO leden die die gereformeerde schijnheiligheid al lang achter ons hebben gelaten en zijn daar nog steeds erg tevreden over, zeker gezien ook weer deze ophef. We waarderen je initiatief en kunnen alleen maar hopen op betere inzichten daar. Onze zoon is ook zo'n prachtige homo en we weten dat dat allerminst fout is. Wij en zeer velen zijn beretrots op hem en hij wordt al van kinds af aan in vele harten gesloten. Er zijn verschillende oudere, conservatieve gelovigen die door hem tot andere inzichten zijn gekomen over kerk, geloof, God en homo's. Laat niemand meer zeggen dat deze geaardheid zich ontwikkelt, want het heeft niets met opvoeding of wat dan ook te maken. Je bent het gewoon of niet, en al vanaf je geboorte. Velen wensen dat ze in zijn schoenen stonden qua ontplooiing en maatschappelijk bereikte status. Onze mening is dat publiekelijk betuigde spijt veelal tijd- en omgevingsafhankelijk is. Wij vinden dat je dat echt niet had hoeven en moeten doen want daar is naar ons idee geen reden toe. En áls je (later) al spijt hebt dan weet je wel waar je dat beter kwijt kunt dan bij de EO. Wij wensen je het beste want ach, er ligt veel meer voor jou dan die EO hoor! Veel succes!




  • 23 apr 2009
    Naam: Morton

    Het werk van Arie is mij niet bekend, de discussie van nu, wel. Ik vind het tekenend voor de huidige tijdsgeest, voor het dogma van een introvert instituut als de EO, dat deze kennelijk een wettelijke regel (het niet mogen verrichten van werkzaamheden, naast ee andere job) wordt gebruikt om een schorsing te verontschuldigen die zo duidelijk gelinkt lijkt te zijn aan het presenteren van menselijk schoon, zonder dat hiervan gezegd kan worden dat dit provocerend is. De EO vergeet dat we naakt geboren worden en als naakte ziel weer heengaan... Respectvol is wel dat Arie mediastilte heeft afgekondigd, waarmee hij (onterecht) respect toont oor de EO...




  • 23 apr 2009
    Naam: Walter

    Beste Arie zojuist l'homo aangeschaft. Prachtige fotoreportage!!!! Ongelooflijk dat je daarvoor geschorst bent. Bijonder stomme aktie van de eo. Mooie tekst ook. Jij bent een echte evangelist met je voeten in de modder. De genen die jou bekritiseren zijn maar gewone salonpredikantjes. Ga door met het hervormen van de eo. Ik bid dat God je er in zal steunen! Liefs Walter




  • 23 apr 2009
    Naam: Es

    hoi Arie ik sta achter je: zie ook: http://twurl.nl/umby2e




  • 23 apr 2009
    Naam: Es

    hoi Arie ik sta achter je: zie ook: http://twurl.nl/umby2e




  • 23 apr 2009
    Naam: paul uit Drachten

    Arie jer moet weg bij de eo. Ga maar bij de VARA.... Ik geloof niet in god trouwens.. Maar wel in Arie Beee!




  • 23 apr 2009
    Naam: paul uit Drachten

    arie is te cool voor de eo




  • 23 apr 2009
    Naam: Marisa

    Respect! Goede actie! God houdt van iedereen :) Meer liefde op deze aardkloot! xx




  • 22 apr 2009
    Naam: Berend Botje

    Meesterlijke actie Arie!!!!




  • 22 apr 2009
    Naam: Remmelt Meijer

    Evenwichtige tekst Arie, en bijzonder jammer dat de EO het zo aanpakt. Je jaagt mij nu op kosten om het blad te kopen ;-) en wellicht nog een blogje aan te wijden. Enerzijds heb ik liever dat er over zinvoller dingen geschreven wordt, anderzijds, nu er toch zoveel aandacht is wil ik ook wel graag dat bepaalde dingen belicht worden die wel inhoudelijk zijn in mijn visie. Ik wens je veel sterkte bij alle commotie, blessing!




  • 22 apr 2009
    Naam: Manon

    Fantastische actie; bedankt voor deze boodschap!




  • 22 apr 2009
    Naam: Fan

    Ik vind de reportage in L'Homo erg mooi en totaal niet provocerend. Arie heeft een prachtig lijf en dat mag zeker gezien geworden. Jammer dat de EO zo hysterisch heeft gereageerd hoewel ik denk dat dit komt omdat deze fotoreportage in de Homo editie staat van Linda. Ik kan mij nl. niet voorstellen dat zij aanstoot geven aan deze foto's. Arie, een beetje ijdelheid is geen schande en je mag trots zijn dat God je zo mooi geschapen heeft!




  • 22 apr 2009
    Naam: Fan

    Ik vind de reportage in L'Homo erg mooi en totaal niet provocerend. Arie heeft een prachtig lijf en dat mag zeker gezien geworden. Jammer dat de EO zo hysterisch heeft gereageerd hoewel ik denk dat dit komt omdat deze fotoreportage in de Homo editie staat van Linda. Ik kan mij nl. niet voorstellen dat zij aanstoot geven aan deze foto's. Arie, een beetje ijdelheid is geen schande en je mag trots zijn dat God je zo mooi geschapen heeft!




  • 20 apr 2009
    Naam: Gato

    Ik vind het heel mooi om te zien hoe Arie omgaat met zijn schorsing. Ook al staat hij achter zijn actie, erkent hij dat hij zich niet aan een belangrijke afspraak heeft gehouden met de EO. Daar moet je groot voor zijn. Nu weet ik niet alle feiten, maar ik vind het wel jammer dat de EO niet lijkt te kijken naar de achterliggende gedachte achter de aktie van Arie, en deze juist omarmt en ondersteunt en er een voorbeeld aan neemt. Ik geloof dat we In God's ogen inderdaad allemaal gelijk zijn. Sterker nog, Hij oordeelt niet over wie wij zijn en wat wij doen, integendeel, hij houdt van ons allemaal onvoorwaardelijk en van alles wat wij doen. Way to go!